Односторінковий сайт
Лендінг — це односторінковий сайт, який спонукає відвідувача до дії: купити, зареєструватися, залишити заявку тощо.
Якщо у вас є бізнес або ваша діяльність пов’язана з людьми — лендінг стане вам у пригоді.
Лендінг використовують для реклами та продажу товару або послуги, збору контактних даних потенційних клієнтів, перевірки ймовірного попиту.
Лендінг пейдж (анг. landing page) презентує продукт чи послугу, знімає заперечення і підводить користувача до цільової дії.
Різноманіття лендінг пейдж
Товарний лендінг
Спонукає відвідувача купити конкретний товар.
На відміну від картки товару в інтернет-магазині, лендінг закликає до покупки. Для цоьго застосовується мотиватори (обмежена пропозиція, спеціальна ціна), знімаються заперечення і страхи (гарантія повернення і низької ціни, рекомендації щодо використання).
Товарний лендінг підходить для просування одного товару або невеликої лінійки товарів. Якщо у компанії кілька позицій — для кожної потрібно створити окрему сторінку.
Лендінг для послуги
Даний різновид лендінгу аналогічний товарному. Цільова дія такої сторінки — записатися на прийом, зателефонувати консультанту, викликати майстра.
На таких лендінгах детально описують усі етапи надання послуги, розміщують фотозвіти та відгуки задоволених клієнтів.
Найважливіше — розповісти, які проблеми допоможе вирішити послуга і яким чином.
Лендінг для бренду
Брендовий лендінг — це презентація компанії або продукту. Підійде для просування нової послуги або товару без продажу на сайті. Такий товар реалізується через роздрібні мережі, дистриб?юторів або інтернет-магазини партнерів.
Брендовий лендінг створює відкладений попит, рекламує, підвищує інтерес та довіру до нового продукту. Цільова дія на брендових лендінг пейдж найчастіше відсутня.
Звичайний сайт vs лендінг
Звичайний сайт багатофункціональний і розрахований на різні сегменти аудиторії. Тут багато розділів, великий каталог товарів. На сайті відвідувач може легко відволіктися, перейти за посиланням і забути про покупку.
Лендінг створюється з певною метою для конкретної аудиторії. Це сторінка з чіткою ієрархією смислових блоків, на якій немає зайвих посилянь та інформації. Відвідувач гортає сторінку до кінця, не відволікаючись і здійснює цільову дію. Кнопка із закликом до дії та фонма заявки — ключові елементи більшості лендінгів.
Тарифи та вартість
Базовий | Стандарт | Максимум | |
---|---|---|---|
Вартість | 9 000 грн | 10 500 грн | 14 000 грн |
Термін роботи | 5-7 робочих днів | 7-10 робочих днів | 10-15 робочих днів |
Унікальний дизайн | – | + | + |
CMS | WordPress | WordPress / Власна розробка | WordPress / Власна розробка |
Основні функції | форма зворотного зв’язку, основна інформація про компанію чи послугу | форма зворотного зв’язку, основна інформація, інтеграція з соціальними мережами | реалізація складних функцій (інтерактивні елементи, форми замовлення, підключення чат-ботів та інше) |
SEO-оптимізація | + | + | + |
Хостинг та домен | + | + | + |
SSL-сертифікат (https) | + | + | + |
Тексти | – | + | + |
Підтримка | безкоштовна протягом 1 місяця після запуску | безкоштовна протягом 6 місяців, 3 безкоштовні зміни після запуску | безкоштовна протягом 12 місяців, 5 безкоштовних змін після запуску. |
Гарантійна підтримка: Безкоштовне усунення проблем протягом обумовленого терміну після запуску.